تاریخ انتشار قسمت چهارم بازی Telltale’s Guardians of the Galaxy مشخص شد

بازی Telltale’s Guardians of the Galaxy به لطف فیلم‌های فوق‌العاده سینمای مارول یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها است که فیلم‌های آن طی چندسال گذشته منتشر شده است. حق امتیاز سری بازی‌های Telltale برای اولین بار در ماه آوریل منتشر شد، و قسمت دومِ آن در ماه ژوئن و سومین قسمت در ماه اوت از راه رسید. اکنون ما آماده‌ایم تا قسمت چهارم بازی بازی Telltale’s Guardians of the Galaxy به‌نام «چه کسی به شما نیاز دارد» را در تاریخ انتشار ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) دریافت کنیم؛ در ادامه همراه ما باشید. 

 جزئیات اندکی درمورد آخرین قسمت از این سری به‌اشتراک گذاشته شده است. باتوجه به قسمت‌های پیشین منتشر شده به نظر می‌رسد که این بار تمرکزِ روی شخصیت Drax باشد. تاکنون، هر قسمت از این مجموعه تمرکز ثانویه‌ای بر یکی از شخصیت‌های «نگهبانان کهکشان»، با ارائه اطلاعات پس زمینه از طریق فلش بک‌ها و دیالوگ‌های اضافی، داشته است. ما تاکنون به شخصیت‌های Star-Lord، Rocket و Gamora رسیده‌ایم، پس Drax و Groot تنها شخصیت‌هایی هستند که نیاز به اکتشاف دارند.

گذاشتن Groot برای پایان بازی به نظر ایده‌ی خوبی می‌رسد، از این رو که این شخصیت به لطف ظاهرش در فیلم به شخصیت محبوب طرفداران تبدیل شده است. با این حال، تأکید قسمت ۴ روی شخصیت Drax آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

منبع:دی بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.