نسخه اولیه بازی Hunt: Showdown در زمستان امسال معرفی می‌شود

شرکت «کرایتک» (Crytek) اعلام کرده نسخه اولیه بازی Hunt: Showdown حدود زمستان امسال ارائه می‌گردد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

  طبق اطلاعاتی که کرایتک منتشر کرد، بازیکنان رایانه‌های شخصی و لبتاپ های گیمینگ می‌توانند به‌صورت محدود نسخه اولیه بازی Hunt: Showdown را در زمستان امسال تجربه کنند. بعد از آزمایش اولیه که به‌صورت خیلی محدود توسط بازیکنان انجام شد، مجموعه کرایتک در نظر دارد تعداد بیشتری را به مرحله آزمایش بازی دعوت کند. کرایتک برای پیشرفت در توسعه بازی تمام نظرهایی که ارائه می‌شود را در ساخت بازی درنظر می‌گیرد و ممکن است زودتر از زمان اعلام شده، بازی Hunt: Showdown روی شبکه استیم قرار گیرد.

قابلیت Steam Early Access برای بازی Hunt: Showdown بدون اعلام تاریخ دقیق انتشار آن فعال است. در این مرحله شما می‌توانید پیشنهادات و ایده‌هایی که توقع دارید توسعه‌دهندگان لحاظ کنند را اعلام نمایید.
اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل آزمایش و Steam Early Access به‌زودی منتشر می‌گردد. همچنین شما می‌توانید برای داشتن شانسی در آزمایش نسخه آلفا بازی در سایت رسمی بازی (https://www.huntshowdown.com/signup) ثبت‌نام نمایید. انتخاب بازیکنان به صورت تصادفی و براساس ایمیل‌های درخواست است.
به‌صورت رسمی، در زمستان از ۳۰ آذر (۲۱ دسامبر) آزمایش نسخه آلفا شروع می‌شود، اما باید این موضوع را هم در نظر گرفت که از زمستان تا تاریخ ۱۱ فروردین (۳۱ مارچ) این روند ادامه خواهد داشت.
بازی Hunt: Showdown در سبک تیراندازی اول شخص و چندنفره دنبال می‌شود که بازیکن در آن در نقش یک جایزه‌بگیر همراه با اِلِمان PvE (مخفف Player versus environment است که منظور رقابت با هیولاها و یا دیگر اِلِمان‌های موجود در بازی) قرار می‌گیرد. در بازی،  ۴تیم دونفره تعریف شده است که هر مسابقه بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه زمان می‌برد. بازیکنان نه تنها با دیگر بازیکنان به رقابت می‌پردازند، بلکه با هیولاهای بزرگ و ترسناک نیز باید مقابله کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.