نسخه اولیه بازی Hunt: Showdown در زمستان امسال معرفی می‌شود

شرکت «کرایتک» (Crytek) اعلام کرده نسخه اولیه بازی Hunt: Showdown حدود زمستان امسال ارائه می‌گردد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

لبتابهای گیمینگ Alienware

تابستان گذشته Alienware یک لپ تاپ ۱۳اینچی گیمینگ معرفی کرد که باریک ترین و البته سبک ترین لپ تاپ این برند در طول سال های اخیر محسوب می شد. اما حالا به نظر می آید باز هم قرار است با محصولات Alienware شگفت زده شویم زیرا Dellیک نسخه ی باریک تر از Alienware 17 را در کنار یک سیستم کاملاً جدید ۱۵ اینچی معرفی نموده است.
 
ادامه مطلب ...

تصمیم با شماست | نقد و بررسی بازی The Turing Test

اراده چیست ؟ آیا ما که در حال حاظر می خواهیم این مطلب را بخوانیم از خود اراده داریم ؟ به طور قطع پاسخ شما این است که آری، صد البته که من به اراده خود در حال انجام این کار هستم. شاید با خود بگویید که من اگر نخواهم، اینجا نمی مانم ولی سوال اصلی این است که چه سبب شده است هر روز یک و یا چند بار وارد این وبسایت شوید و مطالب آن را بخوانید. اما آیا این که شما هر روز (البته در صورتی که شرایط لازمه، شامل دسترسی به دستگاه رایانه و اینترنت را داشته باشید) یک کار بخصوص را تکرار می کنید نشان گر آن است که شما از خود اراده دارید ؟ آیا می توانید از امروز و برای همیشه دیگر به چنین سایت هایی سر نزنید و اخبار را پیگیری نکنید ؟ آیا شما واقعا اراده دارید ؟

  ادامه مطلب ...